follow your dreams




Bilder från www.weheartit.com.

Efter en kaoshelg hade det inte varit fel att försvinna bort till London i några dagar, eller veckor.
Allt har varit upp och ner, men det kommer bli bra igen. Jag älskar dig. Inga ord räcker till att beskriva min kärlek för dig.

jag önskar jag var någon annan




Bilder från www.weheartit.com

Jag vill bara bort bort bort.

I know a place


Bild från www.weheartit.com

Idag är första gången på väldigt länge som man kan gå ute i bara tröja utan att frysa. Varken vantar, mössa eller halsduk behövdes när jag traskade hem från stan. Hoppas det håller i sig nu, allting blir så mycket lättare då. Lykke Li går på i bakgrunden här hemma. Jag har precis gjort en god mango-smoothie och ska börja med dagens plugg. Ikväll blir det bio, ska se en mysig film om Toscana med Juliette Binoche med familjen. Drömmer om bruna ben, dopp i havet, festival, musik i mängder, nya platser och solblekt hår.

Ps. Kika in här, vi är ett gäng bloggare som samlar massa fina bilder och härlig inspiration på ett och samma ställe.


RSS 2.0