redo för resan


melontider

 

malmöfestivalen

 
1. Mangojuice och vattenmelon + en smoothie som inte kom med på bild.
2. Oscars mat - lax, ris och alger och cider.
3. Fishtacos med mango.
 
Imorgon blir det Familjen och mer Oscar-mat efter jobbet, mums!

slutet av augusti

 
Önskar jag kunde träna som jag ville, men min kropp är svag och konstig just nu. Hoppas det blir bättre efter semestern. Första bilden är på snyggaste skorna (nike free run såklart), hoppas på att hitta dom i min storlek sen när ekonomin tillåter. Nu blir det favoritmaten som sen lunch; tzay!

mjuk mule

 
Gick en lång powerwalk med Malva igår förbi St Hans backar. Jag hade tur som fick gosa med en len mule på vägen. Nu går jag bara och räknar ner dagarna. Snart åker vi!
 
 

Oscar 19 år

 
Idag fyller min älskling 19 år! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Vi åt en supersmarrig frukost och ikväll ska vi ut och äta på restaurang. Jag är som lyckligast när vi är tillsammans. Du är mitt liv.
 

nike free run

 
Så underbart att vara igång med träningen igen, älskar träningsvärk! Går och dreglar över de rosa nike free run, men drömma får man.

reslängtan

 
Jag har i princip bott på jobbet de senaste veckorna, men jag trivs fortfarande lika bra. Nu har jag äntligen några dagar ledigt med min älskling innan vi båda börjar jobba igen. Dock känns jobbet mycket lättare när man har något att se fram emot. Jag och Oscar har nämligen bokat en sista minuten till Spanien och det kommer bli helt fantastiskt. Bara vi två, bad, sol och god mat. Igår åt vi på en väldigt bra restaurang här i Malmö. Jag åt tigerräkor i chili och vitlök, lax med sommarprimörer och limecheesecake till efterrätt. Så fantastiskt gott! Sen rullade vi hemåt. Träningen har inte blivit av på flera veckor då jag har varit sjuk fram och tillbaka, men imorgon ska jag och Oscar tillbaka till Gerdahallen. Som jag har längtat efter att få känna träningsvärk igen. Nu blir det en tur på stan och att bara njuta av ledigheten.


RSS 2.0