älskade ledighet

 
Fyndade en ny bikini för en hundralapp på H&Ms rea, köpte den kritikerrosade självbiografin av Patti Smith och åt mumsig surdegspizza med min älskling. Idag ska vi bara njuta av den sista lediga dagen tillsammans, sen börjar några tuffa veckor. 

sol och bad

 
Idag har vi tvättat, badat i havet och gått på bio. Så himla mysigt att ha en ledig heldag tillsammans!
 

joggrunda i parken

 
Vilken fantastisk start på dagen! Malva och jag sprang några rundor här i parken. Jag är så nöjd med den kvarten jag klarade av, eftersom att kroppen inte har mått bra de senaste två månaderna. Nu håller jag tummarn på att orken stannar kvar och att det kan bli en vana för oss två att springa ihop. Hon är så duktig.

tisdag

 
Det har varit en superhärlig dag som började med jobb några timmar, sen en tur på gymmet med min älskling och efter det mötte vi upp Elin som hälsade på hos oss i Malmö. 
 


RSS 2.0