flytt x2 och caféjobb


1. Tirups Örtagård 2. Nya små kycklingar här hemma 3. En tidig frukost förra veckan, vindruvor och mitt hembakade bröd med solrosfrön, linfrön och mandel med philadelfia och gurka på.

Det har hänt så mycket sen sist så jag vet inte vart jag ska börja. Jag flyttade hemifrån och det funkade bra i en månad, förutom att jag och Oscar insåg att vi ville bo tillsammans, så jag sa upp kontraktet och nu är vi äntligen sambos. Det går inte att beskriva hur tryggt och mysigt det är att somna tillsammans varje natt och äta frukost ihop varje morgon. Jag känner mig hel nu. Imorgon är det precis en vecka kvar till den stora dagen, studenten och min och Oscars 3-års dag. Som jag längtar efter att få fira med familj, pojkvän och vänner. Det kommer kännas underbart att ha alla människor man älskar på en plats samtidigt. De andra äventyren får ta plats i ett annat inlägg för nu måste jag cykla iväg för att möta upp pappsen.



RSS 2.0