inflyttningsmys gånger två

 
Nu har både jag och min vän Ida flyttat in i nya lägenheterna, så igår hade vi lite inflyttningsmys tillsammans med en tur på stan för att kolla inredning och sen vin, plockmat och film hos henne. Vi stortrivs i nya lägenheten, den är så stor och fin. SKönt för oss att kunna ha varsitt skrivbord och ett köksbord istället för att ha allt i ett som i förra lägenheten. Idag regnar det massor i Malmö och imorse åskade det ordentligt. Nu har det lugnat sig en del men det är fortfarande översvämningar runt omkring i staden. Vi ska bara ha en mysig och lugn söndag inomhus. Imorgon börjar skolan, så spännande!!

äntligen flyttdags

 
Imorgon ska jag äntligen hämta nycklarna till vår nya lägenhet! MItt i allt flyttkaos pluggar jag för fullt inför nästa tenta, men det ska nog gå bra. Hösten har äntligen börjat komma mer och mer, min absoluta favoritårstid. Om en vecka börjar jag två nya klasser vilket ska bli väldigt spännande! Roligt att träffa massa nya människor och få nya böcker att läsa. 

min älskling 20 år!

 

malmö museum

 

packning och städning

 
Två veckor tills vi flyttar!!

packning och städning

 
Två veckor tills vi flyttar!!


RSS 2.0