meet me where the sky touches the sea




Bilder från www.weheartit.com

Äntligen har snön börjar smälta bort så man kommer fram med cykeln.
Jag har faktiskt varit duktig och kommit igång med träningen på gymmet ordentligt nu. Det känns så himla bra i kroppen! Nästa vecka har vi studiedagar måndag till onsdag, så det blir till att plugga hemma och bli färdig med en massa uppsatser och läxor. Ska hinna med att köpa en kompaktkamera också som jag kan ha med till konserter och när man är ute, så jag slipper släpa med den stackars systemkameran som slits alldeles för mycket. Förhoppnignsvis kommer det lite mer bilder till bloggen då. Fantasin är inte på topp just nu, men den kommer nog tillbaka snart.


2011




Gott nytt år!
Det känns underbart att ha ett helt nytt år framför sig. Idag har solen varit framme och det kändes nästan som vår trots att snön ligger kvar. Imorgon ska jag trotsa min förkylning och ta mig till gymmet, bäst att få fart på nyårslöftet.


RSS 2.0