daniel wellington

 
Äntligen har jag beställt hem klockan jag har kollat på i åratal. Under tusenlappen med studentrabatt. Den kommer pryda min handled i många år. Det är en Classic Oxford Lady i roséguld, så fin!

sommarvärme

 
Vilken mysig helg vi har haft i solen och värmen. Lite mys ska man allt hinna med mellan pluggvarven. Grillen är premiärtestad för i år, fräknarna har börjar titta fram och blommorna blomstrar. Nu ska jag börja med maten, klyftpotatis, örtsås och fisk, mums!

urtid i london


påskfirande

BIlder från i veckan när Oscar bjöd mig på KP här i Malmö. Så otroligt gott!
 
Idag har våren verkligen tittat fram och tinat upp en inifrån. Vi var på besök hos Oscars farmor och farfar idag, vilket var lika mysigt som alltid. Det är en sån kärleksfull miljö. Vi blev bortskämda med god sill, potatis och ägg. Imorgon börjar ännu en vecka med tentor, läsande och stress, men lite livsnjutning ska också hinnas med i form av goda vänner, mat och äventyr. Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen, särskilt nu när jag har en ny dator. Hoppas att ni har haft en underbar påskledighet alla ni som tittar in här på bloggen. Nu ska söndagen avslutas med Oscars supergoda risotto med svamp, sparris och parmesan och ett avsnitt the office.

london

 
Borta bra men hemma bäst. Det har varit en helt fantastisk resa med finaste vännerna, god mat och rolika äventyr. Våren hade kommit till London och solen sken alla dagarna och himlen var klarblå. Nu är det dags att ta tag i alla tentor och uppgifter som ska bli klara innan sommaren.


RSS 2.0