gott nytt år

 
Vi hade en supermysig nyårsafton hemma med krabbrisotto med hummer och pilgrimsmusslor, så så så gott! Min man är en riktigt mästerkock. Det ska bli spännande att se vad för äventyr som väntar 2014. Just nu vill jag bara klara skolan och få gjort resttentorna så jag kan slappna av. Snart börjar vårens nya kurser, hälsa och väbefinnande och projektledning för beteendevetare. Det ska bil spännande, framför allt roligt eftersom vi läser tillsammans i klassen igen. En annan sak jag ser fram emot är att köpa gymkort på fitness24seven så jag kan börja gå på yogapass och börja styrketräna så smått igen. Har ju som sagt inte kunnat träna sedan i april, men nu börjar jag må bättre. Springa och högt träningstempo kan jag dock glömma, men lite lugnare träning ska nog gå bra. Hoppas att ni alla hade en underbar jul och nyår!


RSS 2.0