junidagar

 
En samling bilder från mina senaste dagar. Ikväll var vi på visning på tre lägenheter i vårt hyreshus och vi håller tummarna hårt för att få flytta in i en större lägenhet! Dagarna är fyllda med jobb och lite träning när jag hinner. Det är dags att börja plugga inför mina två omtentor nu också som jag ska skriva i augusti. Men jag ska nog hinna med att njuta av sommaren lite också!

mysiga sommarkvällar på Stortorget


5 år

 
Sen den 8:e juni har vi varit tillsammans i 5 år och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Att somna och vakna upp intill dig är det bästa jag vet. Du är det finaste jag vet och jag älskar varje millimeter av dig. Jag kommer alltid att finnas vid din sida. Livet är en bergochdalbana och vi tar oss igenom allt tillsammans, genom fina och jobbiga stunder. Vi två för alltid. Min fina Oscar, min man. 

sol och värme

1. Fina björkalén i Tommarp. 2. Flädersaft på gång. 3. Älskade Seth myste i famnen.
 
Igår hade jag en underbar dag med min älskade syster hemma på Österlen. Strålande sol, blå himmel och massa gos med vovvarna. Malva var överlycklig av att få springa lös på gården i så många timmar. Det värmde mitt hjärta att se.

sommar

 
Nu är det äntligen sommarlov. Fast jag har två omtentor kvar att göra i sommar så är det i alla fall inget nytt som kommer pressa en under sommaren. Nu har jag en veckas ledighet och mys innan jobbet drar igång och fortsätter hela sommaren. Det har lovats sol och blå himmel så jag hoppas det blir något tripp till havet.


RSS 2.0