heavy in your arms



Bara två dagar kvar till julafton.
Jag är i full fart med att slå in julklappar och skriva roliga rim till. I eftermiddag blir det pepparkaksbak och julpyssel här hemma, granen ska pyntas och så ska vi se på Santa Buddies (Tinyyy!). Igår var jag på Burlövs center med Oscar för att hjälpa till med julklappsköp. Jag fyndade en snygg top med urringning i ryggen och ett linne att ha till sommaren, jag ska visa sen. Det är en riktigt vargavinter i år, det var -20 grader på landet igår kväll och dimman låg tät längs med vägen. Det ska blåsa och snöa ordentligt på julafton, så jag hoppas alla kommer fram till sina familjer och inte sitter fast i ett dike när det är Kalle Anka. Nu ska jag in i en varm dusch och sen träna min lilla terrier på sök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0