feliz navidad


Några av årets fina julklappar.

Malva hade också julkänsla.


En riktigt God Jul på er allihopa!
Vi har ätit en god fiskgryta med saffran i och öppnat våra fina julklappar. Nu sitter vi bänkade framför tvn och tittar på Kalle Anka tillsammans. Jag fick en jättefin halsduk från Zara av Nellie och en locktång av mamma som jag har önskat mig. Den ska provas strax! Tyvärr är det snöstorm ute på Österlen, så min låtsaspappa kunde inte vara med och fira med oss. Tänk så många som är insnöade idag eller som inte kan ta sig någonstans med tåg och som missar julen med familjen. Förhoppnigsvis går min buss sen, då jag ska till min älskling och fira jul där. Det kommer bli så mysigt! Nu ska jag kolla vidare med familjen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0