råsunda specialbröd



Igår bakade vi ett supergott bröd med nötter och russin i, det blev väldigt mumsigt.

Idag firar jag och syrran jul med pappa.
Jag gjorde precis klart min apelsin med nejlikor i, det luktar så gott. Vi har redan hunnit byta julklappar för ingen av oss kunde hålla sig. Jag fick tusen kronor, så jag kan välja själv vad jag vill köpa. Jag tror jag ska spara det i min reskassa, fast jag kanske fyndar något fint på rean nu i mellandagarna också. Syrran sitter bredvid mig och lär sig sin ritplatta till datorn som hon fick. Imorgon blir det ännu mer julfirande hemma hos mamma och sen med Oscar och hans släkt på kvällen. Det har redan börjat mörkna ute, tur att snön lyser upp. Vi ska snart gå ut en lång runda i snön så att Malva får rasta sig ordentligt, sen ska vi spela de gamla favoritspelen Lara Croft och Crash Bandicoot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0