London - del 1

Det här är den bästa resan jag någonsin gjort!
Vi hittade på så mycket roliga och mysiga saker varje dag. Hela den veckan betydde så mycket för mig och gjorde hösten tusen gånger lättare. Det blev massa skrattande och pratande, god mat och spännande äventyr. Jag tänkte lägga upp bilderna i olika delar så det inte kommer i en smet på en gång. Det blev ungefär tusen bilder och det tror jag inte ni orkar titta på hehe..


Första dagen gick vi en lång och mysig runda kring Themsen efter att ha käkat vår först måltid i London, nämligen fish and chips. Det blev massa skratt, varm choklad och så tvingade jag Oscar att ta pussbilder hela tiden.

Vi bad en främling ta en bild på oss framför Big Ben och allt hon sa var "sexii" samtidigt som hon låtsades vara en proffsfotograf. Det var inte lätt att hålla sig för skratt hihi! Fast man ser mig knappt bakom allt hår, det blåste ganska mycket.

Vi gick runt där fram tills kvällen, då vi satt på en bänk och såg på solnedgången.
Det var ganska romantiskt faktiskt, det var hela resan.
Vi avslutade kvällen med picknick på golvet och käkade hemmalagad tomatsoppa och ostmackor.

Imorgon bitti ska jag till tandläkaren redan vid halv åtta för att laga ett litet hål, jag känner peppen.
Det får bli fler bilder imorgon, nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0