London - del 4


Vi var i Camden två gånger för där fanns så otroligt mycket att titta på. Jag köpte en söt klänning och Oscar hittade lite presenter. Det fanns mat överallt! De som stod och sålde försökte få en att köpa och prova deras mat, så man behövde inte oroa sig för att gå runt hungrig precis.

Inne i de gamla stallarna fanns det massor av second hand och vintagesaker, till exempel kläder, väskor, böcker osv.


Vi träffade på en riktig cooling till räv!

Där fanns en vagn fylld med flera våningar av olika sorters donuts. Vi smakade en med äpplekräm i. Jag ångrar nästan att jag inte provade fler för dom var så himla goda, men det får bli nästa gång!

Där fanns roliga skyltar och planscher lite här och var.


Vi var också i vackra Hamstead Heath som är ett stort naturområde, dock var vi så trötta i benen så vi orkade inte gå särskilt långt. Vi satt på en bänk och pratade istället, och jag hade köpt massa goda vindruvor.

De två sista dagarna gick vi runt på Oxford Street bland Zara, Topshop, H&M, Urban Outfitters och massa andra roliga affärer. Det blev några presenter till familjen och så köpte jag och Oscar saker till varandra. Jag trodde faktiskt att jag skulle shoppa mer än vad jag gjorde, det får bli mer av det nästa gång.

Sista kvällen bjöd Oscar mig på Jamie´s Italia för att fira att vi hade varit tillsammans i 17 månader. Det var så himla mysigt och väldigt god mat. Särskilt efterrätten som var en varm chokladbrownie med hallonsås och smält choklad över med äkta vaniljglass sidan om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0