fina människor

Jag tänkte skriva ner mina favoritbloggar nu när man har tid att läsa under jullovet. Klicka vidare och inspireras!

Flora
En kreativ tjej som alltid har ett leende på läpparna och som skriver vackra texter om livet, kärleken, tonårstankar och tipsar om foto och böcker. Har en fantastiskt garderob och man kan inte bli annat än glad varje gång man klickar in.



Niotillfem
En underbar blogg om retrokläder, resor, vänner, utekvällar, utflykter, att flytta utomlands, vackra texter, kärlek och boktips i en salig blandning.



Grodprins
Två härliga, äventyrliga tjejer som gav sig iväg med en enkelbiljett och som nu lever livet i världens underbaraste stad nämligen London. Träffade på Linn och Olivia på en pub i höstas och de är lika fina och underbara i verkligheten som på bloggen!



Lyluandblue
Jag tröttnar aldrig på dessa vackra, inspirerande och härliga fotografier. En blandning mellan modernt och retro. Favoritbilderna är inredning och naturbilderna.




Browndresswithwhitedots
Massor av fantastiska djurfotografier, kläder, mat och inredning som sätter fart på kreativiten i dessa mörka vinterkvällar.



Angelica Blick
En fantastisk kvinna med ögat för att kombinera alla sorters kläder och förvandla det till perfekt matching. Jag beundrar hennes kreativitet och förmåga att komma på nya ideér.


Fashiontoast
Häftiga och välredigerade fotografier från hela världen där man följer hennes modevardag med inspirerande bilder från modevisningar, galor och utekvällar.


Kenza
En drivande, glad kvinna som skriver om sin vardag som modell och egen företagare i Stockholm med inspirerande outfits och fullspäckade dagar.


Det var allt för denna gången. Nu ska jag titta ikapp alla avnitt från julkalendern som jag har missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0