släng ner nyckeln min fina





Solen skiner idag och om några timmar kommer mamma äntligen hem igen.
Som jag har längtat! Vi ska möta henne på stationen och kasta oss om henne med massa kramar. Jag är så nyfiken på att höra om hennes resa och se alla bilder hon har tagit. Nu är jag nästan frisk efter att ha vilat och tagit det lugnt i flera dagar. Imorse gick jag på en lång runda med Malva, så det känns att krafterna börjar komma tillbaka. Jag vågar bara inte börja för tidigt med träningen så jag blir sjuk direkt igen. Det har mest blivit filmtittande, plugg och massa te i veckan, men ibland behöver man fylla på energierna. Kylan och snön har hållit en inomhus, men snart börjar våren komma och då blir det nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0