namnsdag




Tv4 morgon, en stor kopp te och några tända ljus gör susen såhär på morgonkvisten.
Det enda som saknas är att få vakna upp med min älskling intill mig, men det får jag göra imorgon som tur är. Malva ligger och chillar här i sängen, hon var inte alls sugen på att ge sig ut i kylan i morse. Det där med te börjar bli min grej nu, riktigt gott ju om man har lite honung och mjölk i. Jag är så otroligt träningssugen, men jag får hålla ut tills febern har lagt sig. Idag ska jag fortsätta skriva på en uppsats och plugga till ett prov, titta runt på bloggar och få fin inspiration och sen bänka mig framför en mysig film. Funderar på att följa systens tips och se where the wild things are. Har hört att den ska vara väldigt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0