halvvägs in i april



Imorse åkte jag ut en sväng till stallet för att ta ut hästarna och fixa boxarna. Jag älskar hur tiden i stallet får mig att (nästan) glömma allting annat. För som vanligt är allt en bergochdalbana. Hoppade i alla fall bana på Mini igår som knappt har hoppat innan och det gick galant. Har saknat den pirriga känslan i magen när man flyger fram över hinderna. Träffade mamma i stan innan för att fika och prata om allt mellan himmel och jord. Passade på att njuta av vårsolen, den får så gärna stanna kvar. Det tar emot att sitta inne och skriva uppsats när vädret är så fint, men vissa saker måste göras helt enkelt. Nästa vecka blir det lägenhetstitt i förhoppning om att kunna flytta hemifrån snart. Jag hoppas hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0