mjuka tassar och höstdimma

 
Godmorgon söndag. Jag och Oscar körde till affären nu på morgonen och handlade nybakade bullar. Så nu njuter jag av en rågbulle med hemmagjord gul hallonmarmelad och ost med dagens nyheter i bakgrunden. Jag vaknade vid sextiden och tittade ut över fälten. Det såg helt magiskt ut med dimman som kröp längs med marken. Efter en stund kom Seth inhoppande genom fönstret och lade tassarna om min arm som en morgonkram. Idag ska vi passa Chili, familjens vovve som jag tyvärr inte träffar särskilt ofta längre när jag inte bor hemma. Så det blir full rulle med tre busiga hundar här hemma, supermysigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar din blogg<3<3

2012-08-26 @ 11:37:29
Postat av: Julia

Tack Lina!! Det gör mig glad, roligt att du läser den :)<3

2012-08-26 @ 13:39:10
URL: http://www.majbarn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0