seth



Seth har fått en ny favoritplats, nämligen vår säng. Han brukar sova mellan oss fram tills att vi väcker honom på morgonen. Så himla söt sjusovare. Just nu ligger han intill mig medan jag läser boken ovan. Filmen är super så boken lär vara ännu bättre. Jag har verkligen kommit in i läsandet igen och det är så roligt när man tar sig tid till att försvinna in i böckernas världar. Jag har förresten uppdaterat bloggen ganska mycket på gamla datum i efterhand, så kolla gärna tillbaka i arkivet för att läsa nya saker som har hänt i somras.


Kommentarer
Postat av: jets

Tja, om du har tråkigt kan du ju kika in på min blogg eftersom jag är ny bloggare och eftersom jag bloggar totalt anonym så kanske det blir lite intressantare och mera spännande.

2012-08-24 @ 14:59:58
URL: http://lillajetsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0