julmys

 
Nu är det lov och jag är klar med min första termin på universitetet! Fast egentligen blir det full rulle med tentaplugg hela julen. Denna veckan har varit fylld med flitigt plugg, tjejsnack, julklappsköp och hemmamys. Ikväll ska jag se Breaking Dawn med mamma och systeryster, som man har längtat. Nu är det bara några dagar kvar till julafton nummer ett med pappa, och det ska bli så himla mysigt. Synd att snön är borta, men man slipper gå från och till bussen i alla fall. Imorgon är det dags för ännu mer julklappsshopping. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Pädi

Ska bli så mysigt att klä granen. I år blir det extra tomtebloss för Oscar :-)

Svar: Supermysigt, du är för go! Jag är så glad att vi firar alla fyra i år :)<3
Julia

2012-12-20 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0