sushi på emporia

 
Jag, Nellie och Oscar har varit en kort runda på Emporia idag och tittat runt. Åt supergod vegetarisk sushi där. Köpte en fin löskrage på rean som piffar upp vilken tröja som helst. Nu ska jag fixa vidare på min nya tumblr mellan mina älskade datanördar spelar guildwars. Sen ska vi laga en underbart god risotto med havskräftor från Island och pilgrimsmusslor. Till efterrätt blir det en krämig chokladfondant med äkta vaniljglass och passionsfrukt. Jag är så nyfiken på vad 2013 kommer bjuda på. Förhoppningsvis massa spännande äventyr, skratt och fina minnen. Målet för mig nästa år är i alla fall att ta hand om mig själv, göra mycket av det som gör mig glad och som får mig att må bra och balanserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0