längtan efter ord som brinner




I brist på egna bilder kommer ett skepp lastat från bland annat favoriten Lulyandblue.

Fantastiska Laleh har släppt nytt album som går på repeat. Nu är jag hemma i fina Lund igen och har konkat hem alla mina kläder från internatet. Snart är jag hemflyttad på riktigt, vilket ska bli så skönt. Att få ha en plats där alla favoritsaker är samlade istället för splittrade. Dessa tre gymnasieåren har flugit förbi när jag tänker på det. Och hjälp vad man har växt och förändrats genom att bo hemifrån, på ett bra sätt. Snart väntas det nya äventyr och man står vuxen och redo för livet utanför de trygga ramarna. Det är med en skräckblandad förtjusning som jag längtar efter studentens lyckliga dagar. Jag har så mycket drömmar, tankar, viljor och nyfikenhet inom mig att jag inte vet vad jag ska börja med. Men drömmar är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0