flitig och mysig lördag



Lyssnar på nya skivan från first aid kit (om en vecka blire live!) och skriver de sista på ett arbete som ska in i övermorgon. Helgen har varit så himla fin hittils. Igår åkte jag och oscar till hans farmor och farfar och pratade i några timmar. Sen lagade vi hemmagjorda vegetariska burgare och såg filmen in time. Brasan värmde härligt och sprakade så mysigt i bakgrunden. Som jag har saknat att bara få pussas pussas pussas och vakna till morgonljuset med dina armar om mig och känna hur du snusar i min nacke. Bästa och finaste känslan på länge. Imorse lyxade vi till det med ostbricka till frukost med fikonmarmelad, brie och annat gott framför sagan om ringen. Resten av dagen har jag varit superflitig med att tvätta, bädda rent, städa lägenheten, ändrat om och flyttat runt i princip alla möbler på mitt rum och sorterat bort kläder som inte längre används. Jag är en av dem där som älskar förändringar, bra sådana. Imorgon väntas en rolig heldag med fina hannah på Väla och så filmkväll på det. Trevligt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0