Mile End Park




Kanske inte världens bästa bilder, men såhär såg vår söndag ut. Vi åkte till Mile End för att gå på en parkfestival, men regnet öste ner så allt hade blivit flyttat inomhus. Vi hittade inte först, så vi fick skjuts av en översöt familj som pratade om allt mellan himmel och jord och körde runt och frågade tills dem hittade rätt väg till oss.  Dem var så enormt omtänksamma och gjorde allt för att vi skulle ha det bra när dem släppte av oss, t.ex. mannen frågade en kvinna som jobbade där: "Can they get a cup of hot tea or coffee?" så att vi inte skulle frysa. Vi ville bara krama om dem!

Väl framme i skydd från regnet, så kom vi in i ett gulligt galleri där det såldes fika och där fanns även några olika aktiviteter. Allt var gratis så vi tänkte, why not? Så vi tryckte varsin likadan tröja med texten "lavoo" (som vi säger i min familj istället för I love you, internt hehe). Sen blev jag målad till en fjäril över dagen och så gjorde vi fina armband. Efter det så åkte vi tunnelbanan till Oxford Street för att äta lunch och titta runt lite i affärer, Urban Outfitters och så. Gissa om folk glodde hihi. Men det var bra, för då gick dem inte in i min på gatan utan gjorde plats istället. Vi har 37 månader tillsammans idag. Jag älskar dig så mycket Oscar!!


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Vilken snäll familj :D

2012-07-10 @ 19:18:03
Postat av: Ida

Fina bilder tycker jag :)

2012-07-11 @ 17:42:37
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack!! :D

2012-07-11 @ 19:23:53
URL: http://majbarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0