Prometheus & Wireless Festival



Det har varit en underbar dag. Jag och min älsklig var på dejt igen hihi. Regnet ville aldrig sluta ösa ner, så vi bestämde oss för att gå på bio för andra gången. Det blev Prometheus, riktigt spännande! Är lite stolt att jag vågade se den. Oscar bjöd mig på lunch vid kanalen där jag åt en moussaka med röda linser, ugnsbakade tomater och fetaost. Så gott och mysigt! Sen tog vi underground till Hyde Park för att checka in Wireless Festival och lyssna på Deadmou5 bland annat. Men biljetterna var för dyra och regnet ville aldrig sluta, så nu har vi ätit middag hemma istället och ska strax gå en kvällspromenad längs med vattnet.


Kommentarer
Postat av: Moffelito

Jätteläskig Men bra ellerhur!

2012-07-06 @ 22:20:18
Postat av: Julia

Jag blundade när den där zombie/alien kröp fram vid skeppet hehe, men filmen var väldigt häftigt!! Jag saknar dig syster!

2012-07-06 @ 22:56:12
URL: http://majbarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0