Snow White and The Huntsman





Jag ser att fler har börjat följa mig och Oscar här på bloggen och det är superkul! En stor varm kram till min älskade släkt och familj, jag saknar er! Det är så mysigt att läsa era kommentarer och veta att ni uppskattar mina inlägg. Nu är vi hemkomna efter en mysig kväll. Jag var som sagt på ridskolan mitt i London för att fråga om jag kunde hjälpa till i stallet där, men man var tvungen att ha någon slags licens som tog alldeles för lång tid för mig att få innan vi åker hem igen. Så jag får roa mig med annat istället om dagarna. Om jag har tur kanske jag kan bli dagmatte till någon söt vovve här i området som jag kan träna. Hur som helst, jag fick i alla fall pussa på hästarna och fylla på min hästdos, den var väldigt tom förut.

Ikväll var det så regnigt och vi ville inte sitta på rummet, så vi gick på bio igen tokiga som vi är. Det är billigare än i Sverige som tur är, bara 6 pund för oss studenter. Vi såg Snow White and the Huntsman med bland annat Kirsten Stewart (Bella i Twilight) som var väldigt spännande. Det var precis som i snövit och de sju dvägarna, fast mörkare, mer spännande och vuxen. Nu ska vi lägga oss i sängen och sova, så jag önskar er en fortsatt mysig kväll tills vi hörs nästa gång.

Love
/Julia


Kommentarer
Postat av: Faster Anne-Lie

Rolig läsning och fina bilder om era veckor i London! Många kramar från oss i Sölvesborg!

2012-07-11 @ 11:09:01
Postat av: Mämsi

Så härligt att du finner dina glädjeämnen i London! Lavvå

2012-07-11 @ 12:39:07
Postat av: Julia

Tack för era fina kommentarer, det värmer så! En stor kram till er alla i Sölvesborg :)



Lavvå mamma! Så mysigt att du följer mina dagar :) Puss

2012-07-11 @ 19:21:48
URL: http://majbarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0