The Savage Garden




Idag har varit en lugn dag. Jag satt en stund på Fifteen och började på en ny bok "The Savage Garden". Den handlar om en mystisk mordgåta i Toscana i slutet av 50-talet. Passade såklart på att pussa på min älskling också.
Jag brukar ta en omväg inom parken på väg hem för att förhoppningsvis stöta på någon glad vovve. Det som skiljer sig ifrån Sverige är att i princip alla hundar går lösa här. Ägarna har en enorm tillit till sina hundar och hundarna håller själva koll på var matte/husse är hela tiden även om dem springer i iväg på äventyr själva. Därför är parken en härlig plats om man har hundsaknad och behöver lite gos. Följ mig på instagram vettja, mrjulia heter jag där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0