längtar efter frihet och balans



Dagen började med ett pass zumba och utvärdering av kursen. Just nu sitter jag på bussen/tåget hem efter ytterligare en skolvecka. Jag känner mig så trött i hela kroppen och längtar efter att få komma iväg någonstans. Äntligen fredag i alla fall. Helgen blir lugn med plugg, stallet och melodifestivalen såklart.

Nästa vecka öppnar dem upp för ansökning till universiteten i Sverige. Tankarna snurrar och jag dras åt olika håll. Men jag har insett hur viktigt det är att jag följer min egen väg och de drömmar jag har, dvs att flytta hemifrån och skaffa egen lägenhet, läsa något jag intresserar mig för och resa massa där emellan. Jag vill ut i världen! Nästa vecka blir det i alla fall äventyr upp mot Stockholm och Kolmården för att vara på etologi-läger och klappa vargarna. Gissa om jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0