lost säsong 1

 
Inte världens bästa bild men den förmedlar hur mysigt vi hade det igår kväll. När regnet faller och plugget är färdigt (rapporten är nu inlämnad woop) så är det inte helt fel att gosa ner sig under täcket med värmande nudlar, en underbar pojkvän intill och lost säsong 1 framför sig. Jag och Oscar har fått för oss att se alla 6 säsonger av serien. Jag har aldrig sett det förut och satt och höll andan igår under de första avsnitten, spännande och mystiskt. Igår satt jag och pluggade med en klasskompis på biblioteket i några timmar innan jag och Oscar stack till gymmet och svettades. Idag blir det vila och en liten tjuvtitt i psykologiböckerna inför nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0