höstlov

 
Eftersom vi inte har några obligatoriska föreläsningar denna veckan och bara egna studier, så känns det faktiskt som höstlov ändå. Ruskigt regn varierat med blå himmel och frisk luft, varm choklad, brasa, filmmys, gos med katten, promenader med hundarna, äventyr med min älskling, tid med familjen och lugna morgnar. Trots detta lockar studierna och det pirrar i mig när jag öppnar böckerna. Mycket på grund av att tentapressen är över och att jag kan läsa det jag tycker är intressant. Jag håller på med en livsberättelserapport där vi ska koppla det riktiga livet med pedagogiska begrep från kurslitteraturen. Jag är så lycklig att jag har kommit in på detta programmet, det känns helt rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0