beteendevetenskapsprogrammet


Bild på mig och  minälskade syster från förra veckan.
 
Efter en lång och nervös väntan fick jag i eftermiddags äntligen reda på att någon har hoppat av programmet och lämnat en plats öppen till mig. Självklart tackade jag ja direkt! Eftersom att allting började förra torsdagen och lektionerna har börjat, så har jag saker att ta igen, men det är med en härlig skräckblandad förtjusning som jag kastas in i det okända universtitetslivet som student. Nu har jag slutat springa rundor i huset av lycka i alla fall hihi och kan börja tänka på vad som behöver fixas inför starten, litteratur, medlemskap i nation osv. Tänk hur snabbt livet kan ändras. Imorse var jag inställd på att söka jobb och gå till arbetsförmedlingen och nu får jag börja på min drömutbildning!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

GRATTIS till att du kom in på utbildningen! Sänder även mycket kärlek till Nellie och många kramar till er båda <3 <3

Svar: Åh tusen tack!! Jag är helt överlycklig och kan knappt förstå att det verkligen händer :D Megakram till er alla <3
Julia

2012-09-04 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0