breakfast at tiffany´s

Bilder från weheartit.
 
Förkylningen håller i sig men jag har ändå varit flitig och hjälpt till att rensa, tvätta och städa här hemma. Får tyvärr ingen ro i kroppen att ligga stilla och vila. Såg Breakfast at Tiffany´s igår och den är alltid lika galen och bra. Audrey Hepburn är vacker med sina rådjursögon. Så skönt att det bara är lördag och att det finns en ledig dag till imorgon. Vi åt en mysig lördagsfrukost tillsammans alla fem idag med tändla ljus på bordet. Man får passa på när det är helg och alla kan njuta av ledigheten. Annars brukar man bara springa om varandra hela tiden under vardagarna. Det känns verkligen att hösten har kommit. Luften, träden, och vädret har ändrats och man kan plocka fram alla härliga koftor och varma gosiga tröjor. Äntligen kan man börja äta gröt på morgonen och värma sig med te. Jag hoppas att alla som läser har en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fint skrivit<3 Du & jag har blivit bra vänner.
Jag gillar dig som vän. Krya på dig<3

2012-09-08 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0