tacokväll och nya kläder

 
Efter seminariet i fredags så hade vi knytis med tex-mex tema hemma hos Alex, så det blev massa tacos och sangria. Jag bakade blåbärsmuffins om blev kalasgoda. Supermysigt med massa skratt och flamsande. Igår tog vi det mest lugnt här hemma och jag passade på att plugga. Huvudet dunkar tungt med jag är så trött på att vara sjuk och ligga hemma så jag trotsar min kropp hela tiden. Vågar dock inte börja träna än. Idag var jag i alla fall i Malmö och kikade i butiker och åt lunch med Lina. Fyndade en eldig klänning och en grön kjol på rea, sånt piggar ju alltid upp. En trevlig runda i det fina höstvädret. Nu är jag hemma igen och pussar på min älskling. Vi lagade en grekisk filodegspaj med fetaost och spenat igår som blev väldigt populär här hemma. Ska äta det som blev över ikväll, supergott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en mysig runda på Entré<3
Jag saknar dig redan. Kram

2012-09-30 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0