mysig helg

Mina kärlekar. Mitt liv.
 
Om en vecka kommer mamma äntligen hem igen! Det ska bli så underbart att få krama om henne på stationen efter att ha varit ifrån varandra i tre månader. Jag och Oscar har haft en supermysig helg som vanligt, massa plugg tyvärr, men så länge man är tillsammans så kvittar det nästan vad man gör. Idag är det exakt 46 dagar kvar tills vi får nycklarna iiihh! Jag längtar så obeskrivligt mycket efter att få kliva innanför vår dörr, vååår. Idag var det för varmt att ha min tunna skinnjacka ute, och jag är ändå väldigt frusen av mig, så man kan väl nästan säga att våren kommer smygande. Blommorna kommer fram i Botaniskan och fåglarna blir allt livligare. Så nu håller vi tummarna för att det fortsätter såhär. Nu ska jag dyka in i statistikens värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0