tentaångest

 
Mina dagar består av konstant tentaplugg och skrivande av ett grupparbete, så det blir inte mycket tid över till annat. Träningen tar jag mig tid för i alla fall, vilket blir vid åtta på morgnarna innan föreläsningarna. Vi har salstenta i sociologi om en vecka, vilket känns kaotiskt även fast jag har pluggat massor. För första gången sen jag började programmet känner jag att jag inte hänger med, teorier hit och dit som inte går att sätta in i praktiken usch. Jag håller tummarna för mig själv i alla fall, det är bara att ta sig igenom det. Sen kommer psykologin att börja på riktigt när vi har gjort vårt inriktningsval i mars. Pappa kom hem från USA idag och det var så himla mysigt att träffas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0