fyra dagar in på det nya året

 
Igår fikade jag med mamma igen. Det är så himla mysigt att prata om allt och inget, att skratta tills kinderna får kramp och titta på världen utanför cafét. Om ungefär tre veckor är hon iväg på äventyr igen och jag kommer sakna ihjäl mig. Men jag vet hur lycklig det gör henne, och det är det viktigaste av allt. Skype är räddaren. Idag åkte jag in till stan för att plugga med Elin i några timmar, lite fick i gjort i alla fall så man kan känna sig lite lugnare. Vi har precis njutit av en fantastiskt god middag; rotfrukter i ugnen, kall örtsås, kyckling/qourn och blandsallad. Imorgon blir det äventyr och catch up med bästa Kajsa. Jag hoppas att ni får en underbar fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0