tentan är över och lättnaden total

 
Så var det äntligen över och jag känner mig så otroligt nöjd med mig själv! Jag har lärt mig så enormt mycket denna kursen som jag kan ta till mig. Jag laddade upp med gröt och en varm dusch halv sex imorse och läste igenom det allra viktigaste en sista gång. Sen när jag väl satt i den stora skrivsalen tillsammans med 600 andra elever så kände jag mig faktiskt lugn och trygg i mig själv. Efter tentan blev det fikamys och efter-tentan-snack med några underbara tjejer i klassen. Vänner är livet! Just nu sitter jag på vårt rum här i ett snöklätt Uppåkra och myser med choklad, tända ljus, brasa och den nya kurslitteraturen framför mig. Kan inte låta bli att tjuvtitta och börja snegla på sociologin. Ikväll ska vi äta sushi, så himla gott! För min del blir det med krabbkött, avokado, grönsaker, räkor och algsallad såklart. Imorgon blir det träning och sen hejdåmys med mamma som snart åker till andra sidan jorden. Kommer sakna ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0