vårsol

 
Äntligen är solen framme, himlen är alldeles blå, isen är bortsmält och fåglarna sjunger! Igår firade vi älskade pappa med god mat och mys på födelsedagen. Grattis återigen! Idag började jag morgonen med färska jordgubbar som fick vårkänslorna att sprudla ännu mer. Dock blir det plugg hela dagen, men det är faktiskt mysigt att sitta och läsa även fast det är stressigt. Nu är det bara tre månader kvar tills jag och min andra halva flyttar till vår alldeles första egna lägenhet! Jag längtar ihjäl mig så kul det ska bli att fixa med inredning och att kunna bjuda hem familj och vänner på middagar. Malva följer såklart med oss till nya hemmet. Nästa steg är att hitta sommarjobb till juni-september. Vill så gärna få det fixat så att jag slipper känna den bitande oron inombords hela tiden. Jag jobbar var som helst bara jag får ett sommarjobb! Nu ska jag läsa vidare, kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0