sommarvärme

 
Solen skiner (för det mesta) och vindarna är ljumna. Äntligen kan man slänga av sig vinterjackan och de tjocka skorna. De första dagarna på jobbet har känts superbra. Jag är så enormt tacksam som har fått detta jobbet. Det är en stor trygghet för mig och Oscar. Skolan går också bra, men jag går i spänd väntan på att få reda på hur det gick på statistiktentan. Den tiden, den sorgen/glädjen. Ikväll ska vi grilla vegetariska burgare här hemma, äta gottis och se någon bra film. Det är så mycket positivt som väntar nu med flytt, jobb, vänner, studenter och födelsedagar. Det väger upp allt det jobbiga gånger tusen. Det är så skönt att vi har några extra dagar ledighet tillsammans igen, i och med kristihimmelfärd. Lite lugn och ro innan det är dags för sista racet innan plugget slutar. Hoppas att det är fint med er alla som läser bloggen!

Kommentarer
Postat av: Pädi

Så härligt att tänka på er i ert nya hem. Ska bli spännande att se när allt kommit på plats :-)

Svar: Myys! Jag är så tacksam för all din hjälp! Det ska bli superkul att få bjuda på massa middagar i nya himmet sen :)
Julia

2013-05-11 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0